
De ce oamenii asertivi au mai mult succes?
Deoarece nu au nicio problemă să ceară ce vor sau să spună „nu” cererilor altora care nu sunt în interesul lor. Se simt în siguranță
Descoperă cele mai noi articole despre business si mindset
Deoarece nu au nicio problemă să ceară ce vor sau să spună „nu” cererilor altora care nu sunt în interesul lor. Se simt în siguranță
În urmă cu mai bine de 5 ani am început să vorbesc despre digitalizare și necesitatea acesteia. Subiectul era oarecum exotic pentru un mediu de
Comunicarea asertivă este unul dintre ingredientele succesului în afaceri. Modul în care comunici cu oamenii cu care interacționezi, clienți, furnizori, angajați, colegi, îți influențează afacerea
Agilitatea a apărut în 2001 ca reacție la abordarea tradițională din dezvoltarea software. Adepții erau ghidați de convingerea că această abordare este centrată pe client
În mediul de lucru, cu prietenii sau cu familia, asertivitatea este un element de comunicare important. Aici vei afla totul despre comunicarea asertivă. Te-ai chinuit vreodată
Conceptul „agile” au apărut în 2001 în industria de IT, plecând de la conștientizarea faptului că middle managementul era prea mult preocupat de retenția angajaților
Agilitatea se evidențiază ca modalitate de lucru în echipă ce permite companiilor să-și crească profitabilitatea cu 60%, să-și reducă costurile cu 30%, iar 93% dintre companiile care au adoptat modul de lucru agil înainte de pandemie au avut rezultate superioare celor care nu au facut-o.
Este pentru mediul de afaceri perioada actuală o perioadă de pierderi sau de acumulări? Care sunt beneficiile conducerii agile atunci când este adoptată de întreaga
La momentul relaxării restricțiilor impuse de pandemie, CEO-ul unei prestigioase companii antreprenoriale din România ne-a spus: „Dacă nu ne vindem mai repede produsele ne vom închide
Lumea este marcată acum de incertitudine și îngrijorare. În această mare de provocări, companiile arată ca niște ambarcațiuni naufragiate. În timp ce guvernele se luptă
Cele mai multe companii cred că sunt centrate pe clienți și vor să le cunoască nevoile. Dar oare ce cred clienții? Ei bine, 80% dintre
Când auzim astăzi cuvântul „agil” și modul în care este utilizat în organizații ca parte din revoluția agilității, ne gândim, în general, la viteza în
Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mai buna de navigare. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu folosirea acestora. Detalii.
Sunt de acord