Cum poți să-ți vinzi cu succes produsele digitale?

Lectură: 3 minute
Cover - Trenduri și provocări în recrutarea remote în 2021 (3)

Ai creat un produs digital de care ești mândru și ești gata să-l împărtășești lumii? În calitate de antreprenor timpul tău este valoros și limitat. Ai nevoie de tactici de vânzări dovedite care să te ajute să construiești încredere cu clienții tăi. De aceea, la Valoria, am întrebat 50 de antreprenori din România: „care sunt cele mai importante recomandări ca să-ți vinzi cu succes produsele digitale?” 

Top 5 răspunsuri arată după cum urmează:

1. Fii autentic. Fii om.

Autenticitatea te face mai identificabil. Este în natura umană să avem încredere în ceea ce ne este asemănător, mai ușor decât în ​​lucrurile care sunt diferite de noi.

Pentru a intra în legătură cu clienții tăi, creează o pagină “Despre mine” pe site-ul tău sau adăugă o astfel de secțiune în paginile tale de vânzări.

O astfel de pagină bine scrisă îi face pe clienți să simtă că te cunosc și că au încredere în tine, ceea ce, sporește loialitatea și creează o experiență mai bună pentru clienți.

Videoclipul este o altă modalitate excelentă de a ajuta oamenii să te cunoască pe tine, afacerea și produsele tale, deoarece este cel mai captivant tip de conținut.

A fi identificabil și autentic este o tactică de vânzări utilă și este și mai puternică atunci când le oferi clienților ceva ce își doresc.

2. Fă o tranzacție!

Atunci când oferi cuiva ceva, este mai probabil să-ți întoarcă favoarea. Cu alte cuvinte, reciprocitatea este regula de aur: Tratează-i pe ceilalți așa cum vrei să te trateze cu tine. Î

n vânzări și marketing, unul dintre cele mai bune exemple de principii de reciprocitate îl reprezintă conținutul gratuit oferit pentru a atrage potențiali clienți.

Odată ce un client potențial își lasă datele de contact în schimbul acelui conținut gratuit, acesta intră în pâlnia ta de vânzări și începi să construiești o relație cu el. Apoi, îl poți converti într-un client.

Pentru ca principiul reciprocității să funcționeze aici, trebuie să oferi conținut pentru care publicul tău consideră că merită să dea datele de contact.

Oferirea unei descărcări digitale gratuite poate face oamenii mai înclinați să-ți cumpere produsele. Un studiu a constatat că, consumatorii sunt și mai atrași de elementele de conținut oferite ca bonus sau gratuite decât de reduceri.

3. Stimulează efectul FOMO

De ce e Black Friday atât de popular? Da, prețurile. Dar mai e ceva: deficitul și urgența sunt stimulente puternice de motivare, mai ales când vine vorba de comportamentul de cumpărare.

Acest eveniment comercial exploatează „frica noastră de a nu pierde o oportunitate”, alias FOMO (frear of missing out). Și FOMO este un instrument puternic care se bazează pe limita de stoc și limita de durată a ofertei.

Atunci când nu este suficient din ceea ce altfel nu ne interesează, ne dorim mai mult iar termenul limită amplifică și mai mult dorința de achiziție.

Așadar, creează o ofertă care durează o perioadă limitată de timp și trimite email-uri către cei atrași prin conținut gratuit cu mesaje care transmit urgența încă din subiectul email-ului.

4. Nu-i copleși cu opțiuni

Cu cât oferi cuiva mai multe opțiuni, cu atât îi ia mai mult timp pentru a alege una. Și este posibil să nu ia deloc o decizie. Când vinzi doar online, crearea unei experiențe de utilizator fără întreruperi pe pagina ta de vânzări face o mare diferență.

Atunci când eliminăm stimulii neimportanți și opțiunile irelevante, putem lua decizii mai rapid. Ajutați clienții potențiali să nu intre în paralizia analizei și ușurați-le decizia de cumpărare printr-un singur îndemn pentru cumpărare (CTA – call to action). 

5. Folosește validări sociale

Când vine vorba de construirea credibilității, recenziile și mărturiile clienților sunt cele mai puternice instrumente de vânzare. Ele pot fi mai eficiente chiar și decât cea mai frumoasă prezentare a produselor pe pagina de vânzări.

Recenziile evidențiază valoarea produselor oferite. De asemenea, le spun potențialilor clienți la ce beneficii se pot aștepta să câștige prin înscrierea sau achiziționarea acestora. 

Tu ce metode folosești ca să vinzi cu succes în mediul online?

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Articole Similare: