Training: Zece obstacole în comunicare și cum le depășim

Susținut de:
Zece obstacole în comunicare și cum le depășim

De fiecare dată când comunicăm urmărim aceleaşi patru scopuri principale: să fim receptaţi (auziţi sau citiţi), să fim înţeleşi, să fim acceptaţi, să provocăm o reacţie (o schimbare de comportament sau de atitudine). Nereuşita în atingerea acestor obiective înseamnă că ceva în derularea comunicării nu funcţionează corespunzător, adică a interferat ceva în transmiterea mesajelor. Barierele în comunicare se produc atunci când receptorul mesajului comunicat nu receptează sau interpretează greşit sensul dorit de emiţător. De aceea cursul acesta își propune atât să ajute la conștientizarea tipurilor de bariere în comunicare cel mai des întâlnite, cât și să ofere soluții eficiente în acest sens.

Din temele prezentate:

  • Tipuri de bariere în comunicare
  • Atitudini care ne împiedică să-i ascultăm pe ceilalți
  • Identificarea greșelilor în exprimare
  • Cuvinte/expresii de evitat
  • Adresarea întrebărilor
  • Tehnici de ascultare activă
  • Arta ascultării active
  • Asertivitate vs agresivitate
  • Modalități de adresare a observațiilor critice
  • Gestionarea conflictelor

Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria

Vrei să afli mai multe detalii?