Training: Sisteme CRM pentru relația cu clienții

Susținut de:
Sisteme CRM pentru relația cu clienții

Acesta este un curs practic care se axează pe soluții concrete de optimizare a proceselor și fluxurilor de lucru în relația cu clienții. Complexitatea tot mai mare a interacțiunilor cu clienții face ca organizațiile sa aibă nevoie de o infrastructură complexă pentru gestionearea activității și a proceselor, care să fie flexibilă, extensibilă și scalabilă și care integrează aplicațiile front-office cu procesele și datele de back-end.

Din temele prezentate:

  • Definirea proceselor de business pentru relația cu clienții. Identificarea functionalităților CRM care acoperă cerințele de business.
  • Tipuri de soluții CRM și valoarea pe care o aduc în organizație. Criterii de selecție a unei soluții CRM.
  • Componentele unei soluții CRM și metodologia de implementare.
  • Managementul activității în oragnizație printr-o soluție CRM. Atribuirea de roluri și permisiuni.
  • Automatizarea centrului de Customer Service.
  • Urmărirea fluxului de acțiuni vânzare/post-vânzare. Trasabilitate status facturi și plăți. Sisteme de notificări.
  • Analiza datelor și generarea de predicții printr-o soluție CRM.
  • Definirea unor indicatori de performanță pentru procesele CRM.
  • Evaluarea impactului unei soluții CRM asupra activității departamentului în contextul întregii organizații.

Trainer: ALEXANDRA CERNIAN, Lector la Facultatea de Automatică și Calculatoare, Universitatea Politehnică București

Vrei să afli mai multe detalii?