Transformarea digitală se află în topul priorităților în strategiile de dezvoltare ale organizațiilor la nivel global. Contextul tehnologic actual se definește prin volume din ce în ce mai mari de date care trebuie prelucrate și digitalizarea la nivel organizațional. Prin urmare, implementarea de soluții de Business Intelligence (BI) și Knowledge Management (KM) va deveni o necesitate pentru organizațiile care aderă la conceptul de transformare digitală și care își doresc să își automatizeze procesele de lucru.
Din temele prezentate:
- Impactul sistemelor KM și BI în procesele decizionale de management.
- Utilizarea Big Data pentru îmbunătățirea performanțelor.
- Rolul Knowledge Management (KM) în crearea de valoare business.
- Knowledge Management și Business Analytics pentru performanța organizațională.
- Analiza predictivă în context organizațional. Procesul Extract-Transform-Load pentru colectarea datelor: depozitul centralizat.Tehnici pentru sumarizarea cantităților mari de date.
- Metodologii de extragerea a informației și generare de rapoarte operaționale și strategice.
- Sumarizarea și vizualizarea indicatorilor de performanță. Strategii și instrumente de raportare Business Analytics.
- Tehnologii emergente: de la Data Warehouse la Big Data și Internet of Things.
Trainer: ALEXANDRA CERNIAN, Lector la Facultatea de Automatică și Calculatoare, Universitatea Politehnică București