În fiecare zi, în mediul de business se scriu emailuri, oferte, propuneri, remindere, mesaje de follow up, rapoarte, sumare executive, etc. Fiecare dintre aceste documente are ca scop să transmită informație, dar și să ‘vândă’ o anumită idee sau un punct de vedere. De aceea, este esențial ca în scrierea lor să folosim NLP.
Din temele prezentate:
- Cum scriem comunicări de business, integrând principii din NLP
- Ce este starea și harta interioară a celui căruia ne adresăm în scris și cum calibrăm în mod corect mesajul
- Cum evităm greșelile de scriere care vin în contradicție cu principiile de comunicare persuasivă
- Metode de a înțelege ce anume a transmis în planul convingerilor și motivațiilor cel care a scris mesajul, dincolo de semnificația literară a cuvintelor
- Folosirea legilor persuasiunii, după Robert Cialdini, în conceperea mesajelor de business
- Cum identificăm cele mai bune puncte de contra-argumentare pentru a obține rezultatul dorit
- Cum să evităm/gestionăm situațiile de comunicare pasiv-agresivă sau chiar conflictuală, în scris
Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria