Managementul relațiilor cu clienții desemnează stabilirea, menținerea, dezvoltarea și optimizarea relațiilor între o organizație și clienții săi și se focalizează pe înțelegerea și satisfacerea doleanțelor și exigențelor clienților, elemente care sunt plasate în centrul strategiei de afaceri a oricărei firme performante. În contextul afacerilor actuale, caracterizate prin hiper-concurență pe toate tipurile de piețe și globalizare, a devenit strategia de succes care asigură atragerea și loialitatea clienților.
La finalul acestui curs participanții vor fi capabili:
- Să creeze sau să comunice viziunea de centrare pe client specifică organizației
- Să identifice de ce și cum să concentreze întreaga organizație asupra clienților interni / externi
- Să înțelegă, să comunicațe și să gestioneze nevoile și dorințele clienților
- Să integreze centrarea pe clienți în planificarea și strategia companiei cu rezultate și măsuri de susținere a viziunii
- Să cunoască și să aplice instrumente și template-uri de utilizat pentru implementarea modelul de excelență pentru centrarea pe client
Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria