În ultimii ani din ce în ce mai multe descoperiri ale ştiinţelor sociale, neuronale şi psihologiei au început să îşi găsească drumul spre mediul de business. Iată de ce acum avem informaţii relevante despre mecanismele comunicării eficiente, persuasiunii, motivării, leadershipului şi psihologiei, inclusiv cea a vânzărilor. În acest context, cursul îşi propune să aducă aspecte practice şi aplicabile imediat, care să eficientizeze interacţiunea dintre vânzător şi potenţialul cumpărător, prin implementarea unor tehnici de profilare avansată.
Din temele prezentate:
- Procesele psihologice caracteristice procesului de vânzare și cum le poți influența
- Profilului DISC şi modul în care acesta joacă un rol esenţial în calibrarea eficientă a abordării demersului de vânzare persuasivă
- Noul model al vânzărilor bazat pe procese psihologice
- Cele șase secrete care fac ca vânzarea psihologică să fie atât de utilă
La finalul acestui curs participanții vor fi capabili:
- Să înțeleagă conceptele de bază din psihologia vânzărilor
- Să cunoască diferența dintre modelul tradițional al vânzării și noul model al vânzării, bazat pe vânzarea psihologică
- Să înțeleagă de ce este nevoie de vânzarea psihologică și cum se face aceasta în mod concret
- Să aplice în mod relevant paşii vânzării psihologice în funcție de psihologia cumpărătorului
Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria