Inteligența emoțională este capacitatea prin care ne putem identifica, înțelege și gestiona emoțiile. Dezvoltarea inteligenței emoționale ne ajută la o mai bună cunoaștere a propriilor abilități, la eficientizarea comunicării și relaționării, la creșterea gradului de adaptare, a confortului și a calității vieții. În mediul de afaceri, inteligența emoțională face diferența dintre managerul bun și cel excepțional, care își conștientizează emoțiile, le poate gestiona, dar în același timp are empatia necesară pentru a înțelege spectrul emoțional al celor din echipa pe care o coordonează. Pentru aceștia dezvoltarea acestor abilități este un deziderat pentru a deveni persoane înalt funcționale din punct de vedere emoțional.
La finalul acestui curs participanții vor fi capabili:
- Să identifice principalele elemente ale IE şi să realizeze în ce fel fiecare dintre ele contribuie la propria stare emoţională
- Să îşi recunoască şi să înţeleagă stările şi emoţiile, precum şi impactul acestora asupra celorlalţi
- Să-şi gestioneze şi ajusteze stările emoţionale pentru a se asigura că acestea nu ajung să le afecteze negativ comportamentul
- Să înţeleagă sentimentele celorlalţi atunci când interacţionează cu ei şi să devină un partener de încredere
- Să înţeleagă nevoile celorlalţi şi să răspundă în mod adecvat pentru a obţine maximum de rezultate în interacţiunea cu ei
Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria