Training: Empatia și inteligența socială

Susținut de:
Empatia și inteligența socială

În business rezultatele sunt importante, însă acestea nu pot fi susţinute pe termen lung dacă nu-ţi pasă de colegi. Centrarea doar pe rezultate poate să funcţioneze o vreme dar la un moment dat oamenii vor să stabilească relaţii la nivel personal şi conexiuni profesionale, care au mai multă semnficaţie pentru ei.

Acesta nevoie a condus la reformularea tipului de management şi leadership dinspre unul de tip comandă control spre unul integrativ. Liderii de succes nu reuşesc de unii singuri ci au nevoie de sprijinul oamenilor cu care lucrează că să-şi atingă obiectivele de business. Empatia este importantă în mediul de business deoarece combină înţelegerea emoţională a contextului organizaţional pe care îl conduci şi a raţiunilor logice care contează în luarea deciziilor.

La finalul acestui curs participanții vor fi capabili:

  • Să poată să interacționeze ușor cu oricine, în aproape orice situație
  • Să vrea să își îmbunătățească relațiile în afaceri sau la serviciu
  • Să poată convinge în mod etic și să influențeze în mod pozitiv
  • Să transforme situații sociale dificile în oportunități avantajoase pentru ambele părți
  • Să afle mai multe despre tipuri diferite de oameni și cum să îi accepte și să îi aprecieze, chiar dacă sunt diferiți
  • Să aibă încrederea în propriile forțe și să se apreciezi mai mult

Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria

Vrei să afli mai multe detalii?