Training: Comunicare asertivă în mediul de business

Susținut de:
Comunicare asertivă în mediul de business

Asertivitatea este competența prin care se exprimă autentic punctul de vedere și cerințele cu respect față de ceilalți. Comunicarea asertivă este cea în care se exprimă tot ce e de spus în mod direct și autentic, iar orientarea este întotdeauna pe soluție.

Din păcate, asertivitatea nu este un comportament natural. Oamenii se nasc cu abilități de comunicare agresivă sau submisivă. Asertivitatea se învață și conduce la o mai bună colaborare. Iată de ce este important și util ca în organizații să se înțeleagă mecanismele comunicării asertive și să fie utilizate în mod natural și firesc. De aici nevoia acestui curs.

La finalul acestui curs participanții vor fi capabili:

  • Să folosească stiluri de comunicare diferite atunci când este nevoie,adaptându-le funcţie de circumstanţe
  • Să îşi exprime ideile în mod asertiv, cu încredere şi precizie
  • Să adreseze întrebările potrivite pentru motivele potrivite
  • Să se cunoască pe ei înşişi şi cum să afle cum sunt percepuţi de ceilalţi
  • Să evite neînţelegerile şi să depăşească barierele în comunicare
  • Să empatizeze pentru a stabili relaţii de încredere şi a comunica eficient

Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria

Vrei să afli mai multe detalii?