Training: Centrarea pe client ca sursă de valoare

Susținut de:
Centrarea pe client ca sursă de valoare

Deși centrarea pe client nu este un concept nou, el a ajuns să fie din ce în ce mai relevant. Centrarea pe client este o strategie care aliniază dezvoltarea și livrarea produselor companiei în jurul nevoilor consumatorilor. În contextul transformării digitale a companiilor și al marketingului digital, să înțelegi și să modelezi experiența clientului îți aduce multe beneficii care cresc valoarea companiei.

În cursa după rezultate imediate, cultura organzațională orientată spre vânzări pare să fie mai eficientă, dar abordarea centrată pe client este mai profitabilă, pe termen lung. Acest lucru se datorează faptului că centrarea pe client conduce nu doar la furnizarea de produse / servicii conform cerințelor acestuia, dar și la crearea de interacțiuni cu clienții înainte și după vânzare, cu scopul de a genera vânzări repetate, loialitate și profituri.

La finalul acestui curs participanții vor fi capabili:

  • Să creeze sau să comunice viziunea de centrare pe client specifică organizației
  • Să identifice de ce și cum să concentreze întreaga organizație asupra clienților interni / externi
  • Să înțelegă, să comunicațe și să gestioneze nevoile și dorințele clienților
  • Să integreze centrarea pe clienți în planificarea și strategia companiei cu rezultate și măsuri de susținere a viziunii
  • Să cunoască și să aplice instrumente și template-uri de utilizat pentru implementarea modelul de excelență pentru centrarea pe client

Trainer: ELENA BADEA, Strategy Consultant & Executive Coach, Managing Director, Valoria

Vrei să afli mai multe detalii?