
5 pași pentru a-ți face compania mai centrată pe client
Deși centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns să fie din ce în ce mai relevant. Centrarea pe client este o strategie
Descoperă cele mai noi articole despre business si mindset
Deși centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns să fie din ce în ce mai relevant. Centrarea pe client este o strategie
O problemă nu poate fi rezolvată cu aceeași gândire care a generat-o, spunea Albert Einstein. Dar care este problema? Ce anume a condus la apariția
1. Înțelepciunea unui popor insular În Japonia, una dintre primele informații transferate elevilor niponi este că locuiesc într-o țară săracă. Comportamentele asociate precum: simplitate, echilibru,
Schimbările accelerate din mediul de business au adus multiple provocări pentru managementul resursei umane şi pentru performanţa companiilor. Progresul tehnologic şi apariţia generaţiei nativilor digitali
Prăpastia dintre DE CE și CUM Ceea ce învăţăm la şcoală ne este necesar ca să avem coordonatele traseului pe care urmează să mergem. O
Probabil că imediat după ce ai citit titlul acestui articol în mintea ta au început să se deruleze imaginile acelor prezentări pe care le-ai ținut
Una dintre pasiunile mele este echitaţia. Odată cu perseverarea în acest sport a venit şi o întreagă serie de lecţii de auto-cunoaştere şi dezvoltare personală.
Interviu acordat de Elena Badea, Managing Director, Valoria Potrivit „Global Empathy Index – The Most (and Least) Empathetic Companies” cele mai empatice companii provin din
Există o prăpastie între marketing și consumator? Cât timp va mai funcționa marketingul tradițional? Pe ce canale putem comunica eficient cu cei care ne cunosc
Interviu acordat de Alexandra Cernian, Trainer & Senior Consultant, Valoria lui Costin Ciora (www.costinciora.ro). Ce înseamnă pentru tine să fii productivă? Alexandra Cernian: Pentru mine,
Interviu despre productivitate acordat de Elena Badea, Managing Director, Valoria 1. Ce înseamnă pentru tine să fii productivă? EB. Ca profesie sunt inginer și îmi
Zilnic se fac în medie 30 de milioane de prezentări, iar un manager îşi petrece cam 60% din timpul de lucru în şedinţe şi prezentări.
Vei primi articole, materiale video și studii
Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mai buna de navigare. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu folosirea acestora. Detalii.
Sunt de acord