Cum poți să crești loialitatea clienților?

Lectură: < 1 minut
Cum poți să crești loialitatea clienților?

Indiferent de mărimea afacerii, loialitatea clienților este extrem de importantă. Știai că, în general clienții recurenți cheltuiesc cu până la 67% mai mult decât clienții noi? Am întrebat 50 de manageri ai companiilor din România: cum creșteți loialitatea clienților? Topul celor mai frecvente răspunsuri arată astfel:

1. Prin comunicarea în mediul relevant al segmentelor țintă

Indiferent de punctele de contact pe care compania ta le alege pentru comunicare, este important să te asiguri că ceea ce faci funcționează cel mai bine pentru clienții tăi. Abilitatea lor de a comunica cu ușurință cu reprezentații companiei te va ajuta să păstrezi încrederea și loialitatea lor.

2. Prin conceperea unui program de bonusuri

De la puncte de loialitate, program de recompense, la programe VIP toate acestea sunt sisteme care, nu doar că încurajează loialitatea clienților actuali, dar le oferă stimulente și potențialilor clienți să devină parte din aceste programe.

3. Prin solicitarea feedback-ului în mod frecvent

Trimiterea de sondaje, urmărirea evaluărilor, și comentariilor, în timp ce solicitați cât mai multe feedbackuri vor fi în cele din urmă foarte grăitoare în legătură cu modul în care îți poți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Respectarea acestor recomandări formulate de profesioniști în domeniu, este esențială pentru asigurarea unei experiențe pozitive și memorabile pentru clienții tăi. Te ajută să lași o impresie bună, să ai clienți fericiți, să primești recenzii pozitive pentru compania ta și, în cele din urmă, să consolidezi loialitatea clienților tăi. Tu cum crești loialitatea clienților?

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Articole Similare: