Ce calități cer managerii de HR de la candidați?

Lectură: < 1 minut
Construirea echipelor performante

La Valoria am întrebat 50 manageri de HR ai companiilor din România: „care sunt calitățile pe care le căutați atunci recrutați un candidat?” Topul primelor 3 răspunsuri arată după cum urmează:

1. Adaptabilitate

Anul acesta va continua să remodeleze viitorul metodelor de lucru. Angajații trebuie să fie pregătiți să se adapteze la echilibrul dinamic dintre munca la distanță și prezența la birou, să se adapteze la noi tehnologii pentru gestionarea acestei metode hibrid de lucru și la noile abilități de gestionare a timpului.

2. Inteligență emoțională

Dacă un loc de muncă nu necesită o anumită cantitate de inteligență emoțională și creativitate, acesta poate fi probabil automatizat. Inteligența emoțională ajută la o mai bună cunoaștere a propriilor abilități, la eficientizarea comunicării și relaționării, la creșterea gradului de adaptare, a confortului și a calității vieții personale și profesionale. Un angajat echilibrat emoțional își dă voie să fie creativ, să nu cedeze rutinei și să caute noi soluții de îmbunătățire.

3. Comunicare

Abilitățile excelente de comunicare sunt esențiale pentru echipele care lucrează tot mai mult la distanță. Dar munca la distanță necesită abilități de comunicare specializate pentru a menține echipele productive și armonioase. În special, este esențial ca membrii echipei să exceleze în comunicarea scrisă, astfel încât să transmită informațiile corecte și să dea un ton bine croit profesional și prietenos.

Provocarea în conceperea unui program de formare a abilităților soft este de a transforma calitățile care pot părea abstracte și personale într-o creștere măsurabilă, la nivelul întregii echipe. Pentru a face acest lucru, trebuie mai întâi să identifici abilitățile soft care sunt cele mai importante pentru echipa ta și să le transformi în valori comune ale echipei.

Nu uita să distribui articolul!

Articole Similare: