Care sunt abordările de succes pentru profesioniștii de HR?

Lectură: 2 minute
Digitalizarea recrutarii

Am întrebat 50 de directori de HR din România “Cum îți gestionezi eficient sarcinile zilnice?” Top 5 răspunsuri arată după cum urmează:

1. Concepe planul zilei

Numai 15-20 de minute de planificare în fiecare zi ajută să fii strategic în legătură cu alinierea la strategia generală a companiei. Profesionist de HR fiind trebuie să te gândești la obiectivele generale și să planifici în consecință, pentru a obține rezultatele dorite. În mare parte, ai un program încărcat, iar planificarea îi va ajuta cu o tehnică perfectă de gestionare a timpului, prevenind epuizarea. Practica eficientă a planificării poate conduce la rezultate dinamice pentru resurse umane, care pot fi benefice atât pentru companie, cât și pentru creșterea ta personală.

2. Auto-cunoaște-te!

Fiecare dintre noi are un mod unic de a lucra și de a fi productiv la locul de muncă. Unii dintre noi ar putea fi productivi dimineața, în timp ce unii s-ar putea simți energici după-amiaza sau seara. În calitate de profesionist de HR e bine să îți identifici în care moment din zi funcționezi cel mai bine ca să fii cel mai productiv. O analiză completă a programului de lucru poate fi cel mai bun mod de a identifica modul de lucru al unei persoane. Va fi util pe termen lung, deoarece va crește productivitatea, iar implementarea unor astfel de planuri poate ușura majoritatea sarcinilor complicate.

3. Stabilește-ți prioritățile

Planifică ca să te asiguri că sarcinile cu termenele cele mai apropiate trebuie îndeplinite în primul rând. Prioritizarea sarcinilor te va face mai eficient în activitățile zilnice și va fi, de asemenea, utilă pentru a te concentra asupra obiectivelor personale. Programul tău zilnic este cel mai agitat dintre toți angajații organizației și, prin urmare, planificarea și stabilirea de priorități joacă un rol major în atingerea tuturor obiectivelor. Unele dintre sarcinile prioritare, cum ar fi contactarea candidaților, planificarea interviurilor și obținerea unei descrieri rezumative de la managerul relevant despre poziția deschisă în companie ar trebui să fie prioritare.

4. Convertește repetitivitatea în obicei

Când nu poți înlocui cu tehnologie ceea ce e rutina ta cotidiană, încearcă să limitezi numărul deciziilor minore de luat într-o zi. Poți să-ți dai termen în care să poți finaliza sarcina în fiecare zi. Transformarea sarcinilor în obiceiuri te va face să funcționezi mai rapid și să devii mai eficient în timp, chiar dacă la început este provocator. Transformarea sarcinilor repetate în obiceiuri te va asigura că nu ratezi sarcinile esențiale, deoarece omiterea unor astfel de sarcini poate avea un impact mare asupra afacerii.

5. Utilizează rețelele sociale

Te ajută să rămâi conectat și să îți împărtășești opiniile despre cultura companiei, modul în care se ocupă de conflictele interne și cele mai bune practici pentru a crea un mediu de lucru sănătos. Te ajută chiar să afli mai multe despre valoarea de piață și reputația organizației, ceea ce vă ajuta în cele din urmă la planificarea de noi strategii pentru a îmbunătăți afacerea. Social media este cea mai bună platformă pentru a obține afaceri, iar utilizarea relevantă a acesteia cu strategiile de marketing potrivite poate aduce rezultatele dorite pentru afacere. De asemenea, vă ajută să interacționați direct cu clienții și să răspundeți personal întrebărilor relevante pentru HR.

Tu pe care dintre aceste abordări le folosești în cadrul companiei tale?

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Articole Similare: