Care sunt abordările de digital marketing pentru creșterea vânzărilor?

Lectură: 2 minute
Abordările de digital marketing pentru creșterea vânzărilor

Am întrebat 50 de directori de marketing ai companiilor din România: „care sunt cele mai importante abordări de marketing digital pentru creșterea vânzărilor?”. Rezultatele arată după cum urmează:

1. Conținut online de calitate

Conținutul vizual are un impact mai mare asupra persoanelor care cumpără și pot converti cu ușurință un utilizator într-un client. Prin urmare, crează conținut de înaltă calitate pentru a-ți crește vânzările. Ia în considerare bloguri, articole, știri, infografii, videoclipuri scurte, podcasturi pentru crearea de conținut. Nu uita să creezi conținutul care îi place publicului tău și să-l creezi în toate formatele care îi plac publicului tău țintă pentru rezultate remarcabile.

2. Promovarea pe Social Media

Poți afișa publicitatea clienților tăi numai pe rețelele de socializare, deoarece direcționarea către public este mai avansată decât orice alt canal, sporind ratele de conversie. Drept urmare, publicul tău va fi expus unor informații relevante, iar banii din publicitate vor fi alocați doar prospecților tăi. Prin urmare, campaniile tale publicitare vor avea un cost pe clic ieftin (CPC) și o rată de conversie ridicată, ceea ce este de dorit și benefic pentru vânzările tale.

3. Email marketing

Segmentați-vă publicul ca să vă personalizați mesajul de e-mail în consecință. Un e-mail personalizat și relevant are cea mai mare probabilitate de conversie. Analizează-ți diferitele segmente de public, crează șabloane de e-mail relevante folosind tehnici de scriere bazată pe NLP care conțin interesul lor, trimite-ți o ofertă și faceți conversie.

4. Umanizează-ți brandul

Când intri în direct pe conturile de socializare ale companiei tale și te conectezi cu clienții, creezi încredere în brand deoarece poți să înțelegi nevoile și să le rezolvi provocările. Prin sesiuni video live arați disponibilitate și spontaneitatea interacțiunii, îi face pe clienții tăi să se simtă mai confortabil cu compania ta și poate crește achizițiile. Prin urmare, brandul companiei tale, devine mai personal și mai demn de conversie.

5. Câștigă recenzii favorabile

Recenziile clienților sunt un mijloc frecvent de determinare a fiabilității unui brand. Oricine poate cumpăra cu ușurință de la tine dacă clienții tăi sunt fericiți, produsele tale sunt fiabile și serviciul tău post-vânzare este suficient. Tot ce trebuie să faci acum este să le trimiți o notă amabilă prin care le ceri să împărtășească experiența sau feedbackul lor. Dacă există unele nefavorabile, nu le șterge, cere-ți scuze și oferă compensații pentru a demonstra modul în care îți gestionezi clienții.

Tu pe care dintre aceste abordări de marketing digital le folosești ca să-ți crești vânzările?

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Articole Similare: