Descriere
De ce este important acest curs? În fiecare zi, în mediul de business se scriu emailuri, oferte, propuneri, remindere, mesaje de follow up, rapoarte, sumare executive, etc. Fiecare dintre aceste documente are ca scop să transmită informație, dar și să ‘vândă’ o anumită idee sau un punct de vedere. De aceea este foarte important ca în scrierea lor să folosim tehnici de programare neuro-lingvistică (NLP). Alege acest curs!
Ce veți descoperi în acest curs?
- Cum scriem comunicări de business, integrând principii din NLP
- Ce este starea și harta interioară a celui căruia ne adresăm în scris și cum calibrăm în mod corect mesajul
- Cum evităm greșelile de scriere care vin în contradicție cu principiile de comunicare persuasivă
- Metode de a înțelege ce anume a transmis în planul convingerilor și motivațiilor cel care a scris mesajul, dincolo de semnificația literară a cuvintelor
- Folosirea legilor persuasiunii, după Robert Cialdini, în conceperea mesajelor de business
- Cum identificăm cele mai bune puncte de contra-argumentare pentru a obține rezultatul dorit
- Cum să evităm/gestionăm situațiile de comunicare pasiv-agresivă sau chiar conflictuală, în scris
Acest curs este important pentru cei care vor să crească impactul documentelor lor comerciale, ale propunerilor, ofertelor, emailurilor de negociere, etc.
Cui i se adresează acest curs?
- Directorilor de vânzări, de marketing, de departament economic, financiar
- Team liderilor, supervizorilor, coordonatorilor. consultanților
- Reprezentanților / agenților / consilierilor de vânzări
- Managerilor din cadrul oricărui departament al firmei
- Antreprenorilor interesați de dezvoltarea personală / a afacerii
- Tuturor celor pasionați de persuasiune, NLP și de comunicare
Cum te poți înscrie?
Pentru înscriere vă rugăm achiziționați acest curs și apoi să ne lăsați adresa de email ca să ne trimiteți adresa de email, deoarece vom trimite link-ul la cursul din ZOOM cu o oră înainte de începere.
Persoana de contact: Elena Badea, Email: elena.badea@valoria.ro