Strategii de conținut în social media

Lectură: < 1 minut
Strategii de conținut în social media

Elena Badea, Managing Partner Valoria a vorbit despre strategii de conținut în social media în fața celor peste 125 de participanți la conferința Business rEvolution organizată de Doingbusiness.ro la Ploiești în septembrie 2017.

Elena a punctat faptul că activitatea unui brand în social media nu se referă doar la dialogul construit cu publicul țintă, ci și la faptul că orice companie este parte a unui sistem amplu, alcătuit din mai multe elemente inter-dependente. Companiile au atât un set de obiective, cât și mai multe categorii de stakeholderi. Iată de ce, strategia de conținut trebuie plasată în contextul specific al organizației, iar acel context trebuie revizuit constant în funcție de schimbările care au loc în sectorul de activitate, de la apariția de noi competitori, până la noi tendințe în comportamentul consumatorilor.

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Articole Similare: