Care sunt tehnicile de consolidare a agilității echipei?

Lectură: 2 minute
Care sunt cei 7 pași ca să conduci ședinței eficiente?

Agilitatea este peste tot, nu este doar un cuvânt la modă. Este un set de trăsături specifice, este un proces. Agilitatea este despre colaborarea cu scopul final al unei dezvoltări rapide modelată de feedback-ul clienților. O echipă agilă funcționează cel mai bine atunci când toată lumea se implică.

Dacă te-ai hotărât să explorezi ce poate face agilitatea pentru compania ta, iată câteva răspunsuri pe care le-am primit de la 50 de directori din Romania la întrebarea: “care sunt cele mai importante recomandări ca să construiești o echipă agilă?” Top 5 răspunsuri arată după cum urmează:

1. Ține o întâlnire zilnică

O scurtă întâlnire, de cel mult 15 minute, ținută la începutul fiecărei zile este benefică. Colegii stau în picioare, spun succint care este stadiul de evoluție al proiectului pentru atingerea scopului, care sunt provocările, problemele întâlnite și se întorc rapid la lucru.

2. Unifică comunicarea

Email-uri, mesaje voce, mesageria din website, mesaje text de la clienți, etc. Diversitatea canalelor de comunicare îi poate copleși pe cei care alcătuiesc echipa dacă stau să le verifice pe toate. De aceea unificarea comunicării este necesară. O interfață prin intermediul căreia să le poți accesa pe toate este soluția.

3. Testează la scală mică

Procesul agil are beneficiul că este incremental. O serie de pași mici care conduc către obiectivul final. Împărțirea obiectivelor în bucăți mici te poate ajuta să urmărești progresul și să detectezi rapid când un proiect iese de pe traseul planificat sau este în întârziere.

4. Mizează pe atenție

Procesul agil funcționează de obicei ca o serie de sprinturi. Acestea sunt perioade de productivitate ridicată către un anumit obiectiv. Luarea pauzelor și limitarea comunicărilor la anumite ore ale zilei te ajută pe tine și echipa ta, să profitați la maximum de timpul de lucru activ.

5. Arată feedback-ul clienților

Echipa ta agilă poate beneficia de pe urma modului în care clienții interacționează cu produsul sau serviciul pe care îl oferiți. Asigură-te că angajații pot vedea rezultatele sondajelor și feedback-ul clienților, deoarece acestea le pot influența pozitiv munca. Procesul agil este axat pe client și este important să infuzăm întreaga echipă cu conștientizarea modului în care clienții folosesc, experimentează și simt despre lucrurile pe care le oferim.

Tu pe care dintre aceste recomandări vrei să le folosești pentru construirea echipei agile?

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Articole Similare: