Care sunt abordările de succes pentru ghidarea clienților?

Lectură: 2 minute
Care sunt abordările de succes pentru ghidarea clienților?

Am întrebat 50 de directori de Marketing din România “Care sunt cele mai importante priorități de marketing pentru ghidarea clienților în 2021?” Top 5 răspunsuri arată după cum urmează:

1. Automatizează trimiterea de emailuri

Peste 80% dintre companii au cunoscut un angajament sporit în rândul clienților și se consideră că are cea mai mare rentabilitate a investiției pentru întreprinderile mici. Trimiterea de e-mailuri și buletine informative este ușoară, dar atragerea atenției și persuasiunea prin conținut este partea provocatoare. O modalitate de a-ți îmbunătăți buletinele informative și e-mailurile este de a le face mai personale. De exemplu, folosirea numelui unei persoane ca modalitate de salut în loc de „Bună ziua!” poate produce răspunsuri pozitive.

2. Să știi când, cum și de ce

Targetarea nu se mai face doar pe baza vârstei, genului și locației, este mai mult de atât. Dacă ești în servicii B2B e bine să știi nu doar ce cumpără prospecții dar și ce oferă aceștia, dacă însă vorbim de retail, în loc să te concetrezi doar pe cine ar dori să cumpere produsele tale, ar trebui să iei în considerare și pentru cine le cumpără clienții

3. Fă programe de loializare

O modalitate de a îți consolida conexiunea cu piața este printr-un program structurat pe etape de fidelizare a clienților. În acest fel, poți încuraja mai mulți clienți să facă achiziții repetate în timp ce se bucură de beneficii, promoții și reduceri, ei trec la următoarea etapă de membru. Un program de fidelizare a clienților le oferă clienților ceva de așteptat cu nerăbdare. Îi menține entuziasmați și atrage noi clienți potențiali să încerce produsul sau serviciile tale.

4. Folosește conținutul cu termen limitat

Principalul obiectiv al utilizării conținutului care expiră este de a insufla un sentiment de urgență. Rețelele sociale sunt adesea folosite ca instrument principal pentru prezentarea acestor tipuri de conținut și, în afară de promoții și vânzări rapide, conținutul care expiră poate fi, de asemenea, sub formă de videoclipuri live și mini-jocuri. Conținutul care expiră nu trebuie întotdeauna să vizeze vânzarea, oferindu-ți astfel mai multă libertate de a te conecta cu publicul. De exemplu prin intermediul sondajelor poți avea o idee despre ce părere are publicul tău în legătură cu produsele companiei, despre ce se așteaptă și despre ce îi place sau nu.

5. Dă importanța cuvenită SEO

Strategia numărul unu acum în ceea ce privește SEO este blogging-ul. Scrierea de bloguri pe website îți permite nu numai să utilizezi cuvinte cheie SEO, ci și apropie afacerea și brandul de consumator. Blogurile pot varia de la coloane cu recomandări la articole privind experiențe comune cu care publicul poate avea legătură.

Tu pe care dintre aceste abordări le folosești în cadrul companiei tale?

Nu uita să distribui articolul!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Articole Similare: